Re: [Friesland-genealogy] File - regeltjes

  • Hilbrand de Bruijn
    Message 1 of 9 , Feb 3, 2002
      Beste Andrys,

      Er komen, vind ik, in de Friesland-groep nogal wat berichten binnen die goed
      beschouwd alleen van belang kunnen zijn voor de aangesprokene.
      Om overbelasting van de postvakken van de deelnemers tegen te gaan zou ik
      willen voorstellen de tekst van punt 5 van de "TIPS", die je ons zojuist
      weer toezond, enigszins te wijzigen.
      In die zin dat inzenders wordt gevraagd even na te denken over de
      adressering in plaats van alles min of meer automatisch "in de groep te
      gooien".

      Met vriendelijke groet,
      Hilbrand de Bruijn
      Genteldijk 12
      4191 LE Geldermalsen
      e-mail: hilbranddebruijn@...
    • Rienk de Boer
      Message 2 of 9 , Feb 3, 2002
        Helemaal mee eens

        Rienk de Boer

[...]

        of: http://go.to/frgen .

      • Robert A. DeVries
        Message 3 of 9 , May 1, 2002
          Dear Andry,
          This message looks like it has important information, but I'm afraid I
          don't understand enough Dutch to get all the fine details. Do you have a
          version in English? I know I should at least try to translate it myself and
          I will promise to do so, but know there are some other language impaired
          members as well that would benefit.

          Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groeten / With kindest regards,

          Robert de Vries
          Midland, Michigan

        • Andrys Stienstra
          Message 4 of 9 , May 2, 2002
            Is er één van de Engelstalige lezers die de "regeltjes" voor mij in het
            Engels wil vertalen? Dan gaan ze vanaf volgende maand tweetalig de deur uit.

            Robert: As soon as I have an English translation I will send it.

            Andrys

            Message 5 of 9 , May 2, 2002
              Andrys,

              Alhoewel ik niet Engelstalig ben, wil ik de regeltjes wel vertalen.

              Groet,
              Nynke van den Hooven.

[...]

              Yahoo! Groups Sponsor

              of: http://go.to/frgen .

            • ken.veldhuis@lrcc.on.ca
              Message 6 of 9 , May 2, 2002
                Beste Nynke,

                Astou der moeite mei hast, wol ik ek wol helpe. Ik soe der mei oan'e gong mar ik
                hie se (de regeltjes, dus) alwer 'deleted'!!

                Freonlike groetnis,

                Keimpe

                "Nynke van den Hooven" <nynkevandenhooven@...> on 2002/05/02 12:49:16 PM

                Please respond to Friesland-genealogy@yahoogroups.com

                To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

                cc: (bcc: Ken Veldhuis/Lrcc)

                ----------

[...]

                Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin alle sinds 8 juli
                1999 geposte berichten staat op

                of: http://go.to/frgen .

                Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin alle sinds 8 juli
                1999 geposte berichten staat op

              • Anthony Hofstee
                Message 7 of 9 , May 2, 2002
                  Andrys, send me the 'regeltjes' and I will see what I can do. Tony

                • betsyagravatt
                  Message 8 of 9 , Dec 2, 2006
                    Many many thanks for the English translation Baukje Berendina Atema
                    betsyagravatt@...