Drupsteen/Faber

  • Fred H. Boer
    Message 1 of 1 , Jul 18 2:49 AM
      Ziet iemand kans om de vrouw te achterhalen van Cornelis Drupsteen:

      Hij is geboren te Blokzijl, trouwt te Hoorn 23-11/8-12-1765 met Joukjen.

      Zij zou afkomstig zijn uit Sneek, bij de geboorten van hun kinderen
      (Dirkje, Fredrik, Barber, Christiaan, Christiaan, Fredrik, Cornelia en
      Gijsbert) werd haar achternaam (of patroniem) genoteerd als zijnde
      Fabene/Faber/Labern.
      Ook van Cornelis heb ik verder geen gegevens, dus kan ik helaas niet
      zien welke kinderen naar wie vernoemd zijn.

      Elke aanvulling cq idee is welkom, ik heb in Friesland geen gegevens
      kunnen ontdekken,

      Fred H. Boer

      Zie ook mijn kwartierstaat http://people.a2000.nl/hselling/boer.htm