Re: [Friesland-genealogy] Request information

  • H. Walsweer
    Message 1 of 9 , Feb 3, 2002
      Beste Andries,

      In dit geval was het een kwestie van wie van de drie.
      Kennelijk de grote versie aangeklikt. Sorry.
      Mijn modem kan die zending van morgen wel aan.

      Groet,
      Hein.

      Message 2 of 9 , Feb 3, 2002
        thank-you,
        for all the information, it downloaded goed. It was extremely helpful, if
        you know anything about tjeerd willems bijlsma that would be wonderful.
        danke
        p.s. hendrikje bijlsma was born on 5 sept 1908 (was my dads mom) her sister
        martje was born 2 may 1907,
        Click here for Free Video!!
        http://www.gohip.com/free_video/

        Message 3 of 9 , Feb 3, 2002
          Hien,

          Dit dan dus de derde, want je neemt het hele bericht over zonder te knippen.
          De omvang van het vorige bericht stoort me niet, het is een duidelijk
          antwoord op een vraag. Als het toevallig voor jou van toepassing geweest
          was had je geen problemen gehad (neem ik aan). Hiervoor is de groep dacht
          ik, elkaar te helpen en misschien en passant ook andere leden van de groep.

          Marjolijne

          Met vriendelijke groet,

          Marjolijne E Vijverberg-Kalkema
          kalkema@...