Hette Martens uit Goënga

  • rittchie9
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2002
      Hallo,

      Ik probeer een link te leggen tussen Hette Martens die volgens de
      stemkohieren van 1640 boerde in Goënga en Hette Annes (geboren rond
      1670), eveneens te Goënga. Ik hoop dat zij opa en kleinzoon zijn. De
      schakel zou een zoon Anne van Hette Martens moeten zijn, die dan zo
      rond 1640 geboren moet zijn. Heeft iemand een idee?

      TIA

      Richard Keijzer