Re: [Friesland-genealogy] Bang(a)ma

  • judith.henstra
    Message 1 of 5 , Jan 30, 2002
      Beste Machteld,

      Dat weet ik niet. Tjerkje is aangetrouwd in mijn KNORR familie. Meer generaties hoef ik daarom niet, maar bedankt voor het aanbod!

      Groeten

      Judith Henstra uit Colchester/UK
      judith.henstra@...
      http://homepage.ntlworld.com/spindle10/

      Hallo Judith

      Is jouw Reinder wellicht een broer van mijn Trijntje Lieuwes Bangma, geb.
      21-1-1790 Pingjum? If so, dan heb ik nog wel een paar generaties voor je!

      Machteld