Re: Friese plaatsnamen en gemeenten

  • Bernarda Kragten
    Message 1 of 3 , Feb 26 9:34 AM
      Best Andrys,
      Dat bericht was van mij, in de haast geschreven omdat ik even wilde
      reageren op de vraag over Van der Meulen. Misschien wat slordig dat ik
      het niet even heb gecheckt, want de internetpagina van het Ryksargyf
      waarop die Friese plaatsnamen ook staan, was mij (reeds) bekend.
      Bedankt voor je reactie.
      Ik zal ook eens op jouw webpagina's (met de nieuwe URL) kijken.
      Met vriendelijke groet,
      Bernarda Kragten.