Re: [Friesland-genealogy] Familie Kuipers

  • J. Wagenaar
    Message 1 of 7 , Jan 4, 2002
      Beste keimpe,

      De dochter ging samen met het gehele gezin van haar ouders naar de V.S. De
      dochter heette Gloria (Gaitske), de zonen waren Keimpe, Tjalling, Oege,
      Pieter en Gerben.
      ik wil de emailadressen wel via je prive-email doorgeven.

      Vriendelijke groeten,

      J. Wagenaar.
    • campegius
      Message 2 of 7 , Jul 20, 2006
        Hallo,

        Ik ben weer bezig met de Kuipers familie, en kwam je email -
        inmiddels vergeten - tegen via google.
        Ik heb geloof ik destijds het adres van Oege van jou gekregen en heb
        een paar keer met hem gemaild. Hij zou mijn vraag(en) aan broer
        Keimpe doogeven maar daar is niets verder van gekomen. Heb jij
        mogelijk die Keimpe z'n email adres?

        met vriendelijke groet,

        Keimpe Veldhuis

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "J. Wagenaar"
        <jwag27@...> wrote:

> [...]
        Oege,
        > Pieter en Gerben.
        > ik wil de emailadressen wel via je prive-email doorgeven.

      • J.Wagenaar
        Message 3 of 7 , Jul 20, 2006
          Hallo Keimpe,

          Helaas kan ik je niet aan het emailadres helpen, want dat heb ik ook niet. Misschien via Oege?

          Groeten,

          J. Wagenaar.