Re: [Friesland-genealogy] Familie Kuipers

  • ken.veldhuis@lrcc.on.ca
    Message 1 of 7 , Jan 4, 2002
      Beste J.

      Inderdaad ben ik intereseerd. Ik hou mij aanbevolen voor verdere informatie. De
      dochter die naar Canada kwam heete Saakje. Zij woonden in de buurt van Brampton
      of Barrie, Ontario geloof ik.

      Keimpe
    • J. Wagenaar
      Message 2 of 7 , Jan 4, 2002
        Beste keimpe,

        De dochter ging samen met het gehele gezin van haar ouders naar de V.S. De
        dochter heette Gloria (Gaitske), de zonen waren Keimpe, Tjalling, Oege,
        Pieter en Gerben.
        ik wil de emailadressen wel via je prive-email doorgeven.

        Vriendelijke groeten,

        J. Wagenaar.
      • campegius
        Message 3 of 7 , Jul 20, 2006
          Hallo,

          Ik ben weer bezig met de Kuipers familie, en kwam je email -
          inmiddels vergeten - tegen via google.
          Ik heb geloof ik destijds het adres van Oege van jou gekregen en heb
          een paar keer met hem gemaild. Hij zou mijn vraag(en) aan broer
          Keimpe doogeven maar daar is niets verder van gekomen. Heb jij
          mogelijk die Keimpe z'n email adres?

          met vriendelijke groet,

          Keimpe Veldhuis

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "J. Wagenaar"
          <jwag27@...> wrote:

> [...]
          Oege,
          > Pieter en Gerben.
          > ik wil de emailadressen wel via je prive-email doorgeven.

        • J.Wagenaar
          Message 4 of 7 , Jul 20, 2006
            Hallo Keimpe,

            Helaas kan ik je niet aan het emailadres helpen, want dat heb ik ook niet. Misschien via Oege?

            Groeten,

            J. Wagenaar.