Re: [Friesland-genealogy] Familie Kuipers

  • ken.veldhuis@lrcc.on.ca
    Message 1 of 7 , Jan 4, 2002
      Beste J.

      Inderdaad ben ik intereseerd. Ik hou mij aanbevolen voor verdere informatie. De
      dochter die naar Canada kwam heete Saakje. Zij woonden in de buurt van Brampton
      of Barrie, Ontario geloof ik.

      Keimpe
    • J. Wagenaar
      Message 2 of 7 , Jan 4, 2002
        Beste Keimpe,

        De familie Been Kuipers uit Wommels komt mij zeer bekend voor. Zij waren in
        Wommels de buren van mijn grootouders. Het gezin van Been en Sietske Kuipers
        emigreerde in ongeveer 1949 naar de V.S. Zij kregen enkele zonen en een
        dochter. In Simmer 2000 is een zoon van hen nog over geweest in Friesland.
        Ik heb enkele emailadressen van hun kinderen. Mail mij als je er interesse
        in hebt.

        Vriendelijke groeten,

        J. Wagenaar.
      • a.a. van deelen
        Message 3 of 7 , Jan 4, 2002
          Hi Ken,
          Thank you for your explication I wish you the best and a happy new year for you and your family.
          With regards
          Harry van Deelen
          Message 4 of 7 , Jan 4, 2002
            Beste keimpe,

            De dochter ging samen met het gehele gezin van haar ouders naar de V.S. De
            dochter heette Gloria (Gaitske), de zonen waren Keimpe, Tjalling, Oege,
            Pieter en Gerben.
            ik wil de emailadressen wel via je prive-email doorgeven.

            Vriendelijke groeten,

            J. Wagenaar.
          • campegius
            Message 5 of 7 , Jul 20, 2006
              Hallo,

              Ik ben weer bezig met de Kuipers familie, en kwam je email -
              inmiddels vergeten - tegen via google.
              Ik heb geloof ik destijds het adres van Oege van jou gekregen en heb
              een paar keer met hem gemaild. Hij zou mijn vraag(en) aan broer
              Keimpe doogeven maar daar is niets verder van gekomen. Heb jij
              mogelijk die Keimpe z'n email adres?

              met vriendelijke groet,

              Keimpe Veldhuis

              --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "J. Wagenaar"
              <jwag27@...> wrote:

> [...]
              Oege,
              > Pieter en Gerben.
              > ik wil de emailadressen wel via je prive-email doorgeven.

            • J.Wagenaar
              Message 6 of 7 , Jul 20, 2006
                Hallo Keimpe,

                Helaas kan ik je niet aan het emailadres helpen, want dat heb ik ook niet. Misschien via Oege?

                Groeten,

                J. Wagenaar.