Re: [Friesland-genealogy] Communicantenlijsten Leeuwarden

  • DJW
    Message 1 of 3 , Jan 4, 2002
      At 14:50 4-1-2002 +0100, you wrote:
      >Beste leden,
      >
      >Ik ben op zoek naar de communicantenlijsten van de RK-kerken in
      >Leeuwarden. Heeft iemand hier enige ervaring mee en/of weet iemand waar ik
      >de lijsten kan raadplegen?

      Misschien heb je hier wat aan:

      Documentatiecentrum voor Katholiek Friesland, Wytgaard

      Speciaal voor het onderzoek naar het Roomse gedeelte van de bevolking van
      Friesland verzamelt en ontsluit het "Documentatiecentrum voor Katholiek
      Friesland" allerhande materiaal. Men beschikt o.a. over een grote collectie
      bidprentjes.

      It Kleaster 5, 9089 BX Wytgaard, tel. 058 - 255 20 01

      met groet,

      Dick Warrink