verandering mailadres

  • Gerhard Oostindie
    Message 1 of 1 , Jan 4, 2002
      Hallo onderzoekers van het verleden,
      Zoals velen van u weten doe ik onderzoek naar mijn voorvaderen Soetebotter
      in Drenthe en de nakomelingen die later Oostinjen, Oostindie, Oostindiën en
      Oostindiër zijn gaan heten.
      Veel van u hebben mij geholpen en sta misschien in enkele bestanden met het
      adres g.p.oostindie@...
      PCM de krantenuitgever stopt echter met de internetvoorzieningen en daarom
      was ik genoodzaakt een ander adres te nemen.
      Medeonderzoekers verzoek ik derhalve mijn adres te veranderen in
      gpoostindie@... of in gerhard@...
      Graag zie in natuurlijk nog gegevens komen, ook al omdat ik er nog niet in
      geslaagd ben alle mensen met deze achternamen in kaart te brengen.
      Allemaal bedankt voor de geleverde gegevens en ik hoop dat u allen kunt
      genieten van een gezond 2002!
      Gerhard Oostindië