Gezegde Wodan en Donar

  • Heinz Dieter Kroon de
    Message 1 of 1 , Jan 2, 2002
      Hallo
      Ik weet eigenlijk hoort het hier niet
      Maar zou degene die het gezegde op deze side heeft
      geplaatst,het mij toewillen sturen
      door een verkeer de beweging van de muis en mijn hand
      ben ik het gezegde alsook de naam kwijt.
      Vast hartelijke dank dieter de Kroon

      MSN Foto's is de eenvoudigste manier om je favoriete foto's te delen, te
      bewerken en af te drukken. http://photos.msn.nl/Support/WorldWide.aspx