Re: [Friesland-genealogy] Re: Syke Tjerks Boersma

  • Taeke van der Ley
    Message 1 of 10 , Dec 29, 2001
      Alexander, Je bedoelt dat je niets kunt vinden van Pieter Pieters en Grietje
      Ennes ? Van Pieter Pieters kan ik alleen de naamgeving vinden:

      Aangenomen familienaam 1811
      Siccama, Pieter Pieters, Kollum
      k. Elze 31, onder Burum, Betske 26, onder Burum, Cornelis 17
      kk. (v. ?) Grietje 10, Tjerk 8, Pieter 6, Cornelis 4
      Mairie Kollum, fol. 24v

      kk. Grietje van 10 zal naar Grietje Ennes vernoemd zijn. Verder kan ik (nog)
      niets over haar vinden.

      Groet, Taeke