Fw: [Friesland-genealogy] help

  • Bernard S. Randolph
    Message 1 of 4 , Dec 17, 2001
      ----- Original Message -----
      From: "Bernard S. Randolph" <bsrandolph@...>
      To: "friesland" <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, December 08, 2001 11:05 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] help

      Ik ben op zoek naar het overlijdens datum von ANTJE OF
      AKKE LIEWES REWERDA. Vrow van OLLE SJIRKS
      SCHAAFSMA. Ze waren getrouwed op 1 april 1832.

      Anna Randolph

      of: http://go.to/frgen .

    • Bernard S. Randolph

        Message 3 of 4 , Dec 21, 2001

          > Anna,
          >
          > Antje Lieuwes Reverda (met een V), geboren te Peins (gem. Franekeradeel)
          > wonende te Makkum is overleden op 1 september 1873 namiddags vijf ure
          > te Franeker in de huizing wijk TO nummer 71, oud 70 jaar.
          > Weduwe van Olle Sjerks Schaafsma, dochter van Lieuwe Douwes Reverda
          > en Fokje Jobs Reverda, beide overleden.
          > Overlijdensakten: Franeker-161 en Wonseradeel-50.
          >
          > Hans G.

        • Jan Klaver
          Message 4 of 4 , Dec 21, 2001
            Hallo allemaal,
            Eindelijk heb ik de afgelopen weken tijd kunnen vinden om de gegevens die
            ik had naast de gegevens aanwezig op de site van het Rijksarchief te
            leggen. Van meer dan 1300 naamgenoten of hun partners en kinderen kon ik
            een plaatsje vinden in de reeds aanwezige families of zijn geplaatst in een
            nieuwe familie.
            Heeft U dus de naam 'Klaver' ergens in uw kwartieren of genealogien, dan
            zou ik het op prijs stellen als U zou willen controleren of de bij U
            bekende naamgenoot reeds aanwezig is of dat ik nog weer wat kan toevoegen.
            Met vriendelijke groet,

            Jan Klaver
            http://www.familie-klaver.nl