website

  • esseline@pacbell.net
    Message 1 of 22 , Dec 4, 2001
      Hello everyone,

      I have just put up my website. www.praamsma.org. If anyone has
      questions or information to add, it would all be welcome.

      Linda
    • tymen_wierstra
      Message 2 of 22 , Jul 1, 2002
        Beste lezers,

        Gisteren heb ik mijn website op het adres www.wierstra.net aangevuld
        met een aantal gegevens, samenhangende met de parenteel van Van der
        Horn, afkomstig uit de omgeving Kollum-Buitenpost-Burum.

        Er zitten nog de nodige hiaten in de parenteel, dus als iemand de
        gegevens kan aanvullen: graag. Het verhaal begint (en eindigt) bij
        Lubbert Jans Horn(ster), geboren in 1736 in Burum (volgens
        overlijdensakte), maar tot op heden heb ik niets van een doop kunnen
        vinden, noch in Burum, noch in Buitenpost. Lubbert Jans was getrouwd
        met Gelske Tymens, gedoopt in 1743 te Burum.

        Met vriendelijke groeten,
        Tymen Wierstra
      • Wil de Jong
        Message 3 of 22 , Aug 3, 2002
          Nog even een klein opmerking over mijn website, het bleek dat verschillende foto's over de tekst liepen. Ik heb ze nu aangepast door middel van thumbnail, je kan ze nu aanklikken om ze te vergroten.
          Dit helpt misschien ook wel met het sneller inladen van een pagina.
          Bedankt voor al jullie opmerkzame reactie's
          Groeten Wil.
          http://members.lycos.nl/eelkes/

        • W.J. Ponne
          Message 4 of 22 , Aug 4, 2002
            Vandaag heb ik een nieuwe versie van mijn website gepubliceerd. Het aantal gegevens is sterk uitgebreid. In de eerste plaats is het parenteel van de familie Ponne van meer personen voorzien. Veel namen van aan de familie Ponne verwante families zijn hier namelijk in opgenomen. Voor de overzichtelijkheid heb ik echter van de verwante familie ook aparte parentelen gemaakt. Zo zijn er onder de knop "verwante families" parentelen geplaatst van de families De Vries (Wanneperveen) en de Friese families Douwenga, Moed, Klaren, Wagenaar, Drijfhout (twaalf families) en Pijlman (drie families). Uitbreiding van het fotomateriaal zal later nog volgen.

            Voor deze website heb ik een andere provider gekozen (zonnet), omdat hierin beter viel te weken.
            Het adres is nu : http://www.home.zonnet.nl/wjponne .
            Wie de website bezoekt, wordt vriendelijk verzocht het gastenboek te tekenen. Helaas ben ik de oude versie van dit gastenboek met tal van reacties kwijtgeraakt, waardoor ik een nieuwe start met dit boek moest maken.
            Graag verneem ik op- en aanmerkingen, aanvullingen of correcties op mijn gegevens.

            Met vriendelijke groet,

            Wiecher Ponne

          • W.J. Ponne

              Message 6 of 22 , Aug 31, 2002
                Beste allemaal,

                Op het internet heb ik enkele oude foto's geplubiceerd van wie ik graag zou
                willen weten wie erop staan. Zou u eens een kijkje willen nemen?
                Het gaat waarschijnlijk om personen uit de families Greidanus of Hilverda
                predikant in Oosterwierum ).
                Het adres: http://members.lycos.nl/johjean

                Vriendelijke groeten,

                J. Wagenaar.
              • J. Wagenaar
                Message 7 of 22 , Sep 1, 2002
                  Beste allemaal,

                  Op mijn site staat nu ook de achtste generatie uit mijn kwartierstaat. Ik
                  wil eerst kijken hoe de website loopt etc., daarna ga ik uitgebreidere
                  gegevens publiceren op de site.
                  De email op de website werkt niet correct. Heeft u een reactie, dan graag in
                  het gastenboek.
                  Vriendelijke groeten,

                  J. Wagenaar.
                • Hans Stap
                  Message 8 of 22 , Sep 1, 2002
                    Beste J.

                    ik zag vorige week ook een bericht, over een nieuwe website.
                    als je het adres vermeld kunnen we gaan kijken ...
                    of kijk ik er nu echt overeen ?

                    m.vr.gr.
                    Hans Stap
[...]

                    Yahoo! Groups Sponsor

                    of: http://go.to/frgen .

                  • Hans Schripsema
                    Message 9 of 22 , Sep 3, 2002
                      Heeft de website ook een handig adres?

                      Hans Schripsema

                      Message 10 of 22 , Sep 3, 2002
                        Het websiteadres van mijn website: http://members.lycos.nl/johjean

                        Groeten,

                        J. Wagenaar.
                      • Wil de Jong
                        Message 11 of 22 , Oct 15, 2002
                          Ik heb een nieuwe update gemaakt van mijn website de Jong en daarbij de familie Boschma en Wiersma uit Wymbritseradeel toegevoegd.
                          Bedankt allemaal voor alle hulp!
                          Vooral wil ik langs deze weg Tjerk hartelijk bedanken voor het inzien van akte's.

                          Groeten Wil de Jong.

                          Genealogie van fam de Jong, van Vellinga, Boschma en Wiersma:

                          Message 12 of 22 , Apr 26 3:16 PM
                            Sorry Melle, dat mijn website bij jou niet blijkt te werken. Het is raar, want bij mij en anderen werkt hij wel. Waardoor dat komt, is mij onbekend, maar dat hoeft niet zo vreemd te zijn, aangezien ik weinig verstand heb van computers en websites. Ik ben al blij dat -ie bij mij wel werkt en dat ik weet hoe ik aanvullende informatie erop kan zetten. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik met internet explorer werk, (maar dat doen toch de meesten?). Wellicht heeft iemand een suggestie waardoor degenen die tot nu toe mijn site niet kunnen bezoeken, dat dan wel kunnen doen.

                            Wiecher Ponne

                          • W.J. Ponne
                            Message 13 of 22 , Apr 26 3:19 PM
                              Sorry Melle, dat mijn website bij jou niet blijkt te werken en bij vele anderen (waaronder mijzelf) wel. Waardoor dat komt, is mij onbekend, maar dat hoeft niet zo vreemd te zijn, aangezien ik weinig verstand heb van computers en websites. Ik ben al blij dat -ie bij mij wel werkt en dat ik weet hoe ik aanvullende informatie erop kan zetten. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik met internet explorer werk, (maar dat doen toch de meesten?). Wellicht heeft iemand een suggestie waardoor degenen die tot nu toe mijn site niet kunnen bezoeken, dat dan wel kunnen doen.

                              Wiecher Ponne

                            • bert hemrika
                              Message 14 of 22 , Mar 4, 2006
                                Vanaf nu vind u de familie Hemrika/ Hemrica en aanverwante families op de website: www.familie-hemrika.nl

                                Dit is een eerste opzet. Graag aanvullingen/ correcties etc.

                                Aanverwante families: Bosch (Gelderland-Noord-Holland/ Kieft (Schermer)/ Goede (Noord-Holland)- Van den Broek (Gelderland-Noord-Holland)- Helemigh (Noord-Holland)

                              • p.nijholt
                                Message 15 of 22 , Mar 23, 2006
                                  beste mensen,
                                  Inmiddels is mijn kersverse web site in te zien. Ik hoop dat mijn familie-gegevens een nuttige bijdrage kunnen leveren aan jullie zoeken.
                                  Opmerkingen enz. verneem ik bijzonder graag.
                                  adres http://members.home.nl/p.nijholt/
                                  vriendelijke groeten van Peter Nijholt

                                • Oebele Bijlsma
                                  Message 16 of 22 , Mar 23, 2006
                                    Peter,

                                    Ziet er goed uit de nieuwe site. Flauw om met een fout te beginnen maar op
                                    de fotopagina van de familie Nijholt-Cordel staat denk ik een foutieve
                                    overlijdensdatum:
                                    Lykle Harmens Nijholt werd geboren in St.Nicolaasga op 16 januari 1838 en
                                    overleed in St.Nicolaasga op 25 juni 1822.

                                    vriendelijke groet,
                                    Oebele Bijlsma

                                    Message 17 of 22 , Mar 23, 2006
                                      Beste Oebele,

                                      Misschien nog flauwer. Overleed hij 16 jaar voor zijn geboorte?

                                      Groet,
                                      Hillebrand

                                      Message 18 of 22 , Mar 23, 2006
                                        Komt Peter niet in het gedrang met de wet op de privacy?

                                        Gabe.

                                        Message 19 of 22 , Mar 24, 2006
                                          Oebele,
                                          Mijn dank voor de belangstelling voor mijn website, bovendien erg knap dat je die fout ontdekte. Is inmiddels hersteld.
                                          gegroet van Peter Nijholt

                                          Message 20 of 22 , Jan 13, 2007
                                            Onze website is vernieuwd en uitgebreid. Met parentelen van de Geeter
                                            afkomstig uit Zeeland en Belgie, Masson afkomstig uit Appingedam,
                                            Horst afkomstig uit Haren en Eelde, Visser afkomstig uit Noord
                                            Holland, Bakker uit Friesland

                                            Wiepie
                                            www.henkdegeeter.nl
                                          • Attie Hoogland
                                            Message 21 of 22 , Jan 14, 2007
                                              En de kwartierstaat van Wiepie komt volledig uit Friesland, met namen
                                              als de Vries (Menaldumadeel)en de Jong (Schoterland).
                                              Mijn complimenten Wiepie.
                                              Attie

                                              --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "wiepiedegeeter"
                                              <wiepiedegeeter@...> wrote:

> [...]
                                              > afkomstig uit Zeeland en Belgie, Masson afkomstig uit Appingedam,
                                              > Horst afkomstig uit Haren en Eelde, Visser afkomstig uit Noord

                                            • Yvonna Both
                                              Message 22 of 22 , Apr 23 8:16 PM
                                                Hallo Leden

                                                Ik kreeg net een bericht dat ik de website adres niet in mijn eerdere mail
                                                had gezet, So Sorry........maar hier is het dan

                                                www.strijdbewijs.nl
                                                --
                                                Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Avec
                                                les salutations aimables

                                                Yvonna Both Brusik
                                                Wpg.Canada
                                                Website: http://gw.geneanet.org/dutchess1948