adresboek

  • Fred Schotsman
    Message 1 of 1 , Dec 2, 2001
      Dag J. van der Wal,

      Ik vermoed dat vele mensen die in uw adresboek zijn vermeld, het niet
      prettig zullen vinden om d.m.v. Carbon Copy (CC) hun email adres in deze
      groep bekend te zien worden. Versturen als Blind Carbon Copy (BCC) is
      prettiger, dan krijgt een ieder toch het bericht, zonder uw hele
      adresboek aan een ieder bekend te maken.
      Groet
      Fred