Re: Aanvulling mijn kwartierstaat

  • Paula en Rene
    Message 1 of 2 , Feb 15, 2000
      Joep,

      Zou deze Mattheus Sjoerds van der Werf een broer kunnen zijn van:

      Ancestors of Douwe Sjoerds van der Werf

      Generation No. 1

      1. Douwe Sjoerds van der Werf, born 16 January 1750/51 in Exmorra-Sybrandahuis; died 24 January 1815 in Tjerkwerd. He was the son of 2. Sjoerd Douwes and 3. Liskje Sibles. He married (1) Waltje Simmes van der Meer 3 November 1779 in Blauwhuis RK. She was born 15 September 1755 in Nijland, and died 23 November 1798 in Tjerkwerd. She was the daughter of Simme Dirks van der Meer and Gatske Klazes Hobbema.

      Notes for Douwe Sjoerds van der Werf:

      Getrouwd 30-10-1779 Wonseradeel. Daarna op 3 Nov 1779 in Blauwhuis RK

      Leefde als huisman

      Op mijn homepage kun je zijn voorouders vinden tot 7 generaties terug.

      Rene

      Homepage: http://home.kabelfoon.nl/~hoop/