Re: [Friesland-genealogy] Schuil en Henstra op het web

  • judith.henstra
    Message 1 of 1 , Nov 8, 2001
      Beste allemaal,

      Op http://homepage.ntlworld.com/spindle10/geneal.html staat nu een genealogie van de SCHUIL familie, afkomstig uit Sneek en Harlingen en 2 van de 11 bekende HENSTRA families, beiden oorspronkelijk uit Terhorne.

      Aanvullingen (hoe klein ook) of verbeteringen zou ik heel graag ontvangen.

      Aardig feitje: hoewel ik correspondeer met verschillende mensen die van de Schuil familie afstammen, heet geen van hen zelf Schuil ....

      Beste wensen,

      Judith Henstra, Colchester, Engeland