Re: Juckers

  • Gerda
    Message 1 of 1 , Feb 9, 2000
      Beste Bert,

      In mijn database vond ik het volgende over Pieter Juckers. Ongelukkig
      geen ouders, of waar hij geboren is, maar wel zijn nageslacht. Als je
      hier iets aan hebt dan hoor ik het wel

      Groeten uit regenachtig Zuid Afrika

      Gerda

      10-02-2000 Gezinsoverzicht

      Echtgenoot: Pieter Juckers overleed in de ouderdom van : 50
      Geboren: rond 1756 te: ??
      Overleed: 12-07-1806 te: Leeuwarden, Friesland, Nl

      Vrouw: Joukje Sjoukes Pieters overleed in de ouderdom van : 43
      Trouwde: 04-12-1791 te: Leeuwarden, Friesland, Nl hij was: 35
      zij was: 19
      Geboren: rond 1772 te: Leeuwarden, Friesland, Nl
      Overleed: 04-05-1815 te: Leeuwarden, Friesland, :

      1 Andries Juckers overleed in de ouderdom van : 48
      M Geboren rond 1796 te: Leeuwarden?
      Overleed: 11-06-1844 te: Leeuwarden, Friesland, Nl
      ook genoemd Andreas