Roukema

  • DVerkijk@aol.com
    Message 1 of 1 , Nov 4, 2001
      Aam looking for (S)Anne Rintkes ge3boren te Workum getrouwd met Grietje Jans
      (Knol) also born in Workum op11 Feb 1776 in Workum.
      Kinderen: Jan naar haar vader 1779 (overleden als kind)
      Rinke (zijn vader) 1783
      Jan 1786 (overleden als kind)
      Wypkje in 1787 (meisje)
      Jan 1790 getr. met Grietje Boomsma op 18 Mei 1831 (mijn lijn)
      Wypke (jongen) 1793

      De naam Roukema werd na 1811 aangenomen.
      Heb gevonden een Sanne Rintkes geboren 6 Aug 1747 in Workum maar ben er niet
      zeker van dat dit de juiste is.
      Grietje is begraven in Wommels op 14 Jan 1814. Grietje Jans is later getrouwd
      met Harmen Oenes Dijkstra op 13 jan 1805 in Workum.
      Jan Annes Roukema trouwde op 12 Mei 1813 te Sneek met Trijntje Kamphuis.
      Kinderen: Grietje (zijn moeder) in 1814
      Thomas 1817
      Anne 1819 (zijn vader)
      Grietje 1823
      Hij trouwde daarna met Grietje Boomsma op 18 Mei 1831 in Leeuwarden
      Kinderen:
      Reinouw (haar moeder) 1831 getr. met Severien Bouman (mijn lijn)
      Anna 1834
      Jacoba 1837
      Anne 1840
      Is er iemand die aan deze lijnen werkt? Zo ja, neem dan s.v.p. contact op.
      Bij voorbaat bedankt.
      Groeten, Catherine ( engels of Hollands)