Re: virus op homepage

  • Netty
    Message 1 of 2 , Nov 3, 2001
      --- In Friesland-genealogy@y..., "Nanny Verheijen" <verheijen@f...>
      wrote:
      > Netty, zojuist kreeg ik na het aanklikken van dit adres
      > een virusmelding van mijn virusscanner Protector Plus. O.a. in file
      > nettynynke(1).htm zou het JS/Fav.c - virus zitten. Het leek me goed
      dit ook
      > even in de groep te melden.

      Hallo Nanny, zelf krijg ik geen melding. Ik heb twee virusscanners,
      Norton en ESafe, op mijn computer geïnstalleerd. Heeft het niet met
      Javascript te maken? nettynynke is onderdeel van het website-adres.
      De filenaam nettynynke.htm bestaat niet. De startpagina heet
      http://www.angelfire.com/tx/nettynynke/index.html en bestaat uit de
      delen menu.html en main.html.

      Netty