virus op homepage

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 2 , Nov 3, 2001
      Netty, zojuist kreeg ik na het aanklikken van dit adres
      > http://www.angelfire.com/tx/nettynynke
      een virusmelding van mijn virusscanner Protector Plus. O.a. in file
      nettynynke(1).htm zou het JS/Fav.c - virus zitten. Het leek me goed dit ook
      even in de groep te melden.

      Nanny Verheijen
      Loon op Zand
      email: verheijen@...
    • Netty
      Message 2 of 2 , Nov 3, 2001
        --- In Friesland-genealogy@y..., "Nanny Verheijen" <verheijen@f...>
        wrote:
> [...]
        > een virusmelding van mijn virusscanner Protector Plus. O.a. in file
        > nettynynke(1).htm zou het JS/Fav.c - virus zitten. Het leek me goed

        Hallo Nanny, zelf krijg ik geen melding. Ik heb twee virusscanners,
        Norton en ESafe, op mijn computer geïnstalleerd. Heeft het niet met
        Javascript te maken? nettynynke is onderdeel van het website-adres.
        De filenaam nettynynke.htm bestaat niet. De startpagina heet
        http://www.angelfire.com/tx/nettynynke/index.html en bestaat uit de
        delen menu.html en main.html.

        Netty