Nieuwe versie homepage

  • Metha Hoeksema
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2001
      Excuses, ik gaf mijn e-mail adres door i.p.v. mijn homepage adres, dus even
      opnieuw:

      Hallo allemaal,

      Sinds vandaag is er een nieuwe versie van mijn homepage op internet:

      http://home-3.worldonline.nl/~ehhoekse/

      Er zijn een aantal veranderingen i.v.m. de wet op privacy, een behoorlijk
      aantal aanvullingen en een splitsing van de kwartierstaten (nu 8 i.p.v. van
      4) om een overzichterlijk geheel te krijgen.

      Aanvullingen/verbeteringen zijn natuurlijk weer van harte welkom !!!

      Metha Hoeksema-Westra