verzoek

  • tymen_wierstra@hotmail.com
    Message 1 of 2 , Oct 28, 2001
      Beste deelnemers aan de Friesland-genealogy-lijst,

      Op zoek naar een voorouder (broer van mijn grootvader) vond ik op
      www.genealogy.com een match, namelijk Taeke Franzes Wierstra. Hij is
      geboren op 25 juni 1867 in Engwierum en getrouwd met Antje Woudman.

      Taeke Franzes Wierstra is volgens de site te vinden in "Dutch in
      America", blijkbaar een Cd-rom, aan te schaffen tegen ongeveer 30
      dollar. Als het echt niet anders kan, zal ik de cd bestellen, maar
      voordat ik dat doe zou ik aan de lijst willen vragen of iemand de cd
      al in zijn bezit heeft en de informatie voor mij wil opzoeken.

      Alvast bedankt.

      Met vriendelijke groeten,
      Tymen Wierstra
    • M.E.Vijverberg-Kalkema
      Message 2 of 2 , Oct 28, 2001
        Tymen,

        Probeer eens bij Piet en Willeke Molema: p.molema@...
        Succes!

        Marjolijne

        At 16:52 28-10-2001 -0000, you wrote:

> [...]
        >Tymen Wierstra

        >of: http://go.to/frgen .
        >
        >Het archief van deze Hazagebruikers-lijst met daarin alle sinds 8 juli
        1999 geposte berichten staat op

        Marjolijne E Vijverberg-Kalkema
        kalkema@...
        GWZ Homepage : http://come.to/gwz