Gegevens familie de Oude

  • harry mulder
    Message 1 of 1 , Feb 7, 2000
      Ben pas begonnen met het uitpluizen van de stamboom van zowel mijn vrouw als van mezelf, aan mijn vrouwskant
      kom ik al snel terecht in Lemsterland.

      haar grootvader HENDRIK DE OUDE, geboren 1885 of 1886 (overleden in Rotterdam, 25-07-1966)
      als zoon van: KLAAS DE OUDE en JEBBEGJE JELSMA, trouwdatum 1 september 1882, akte nr 31
      HENDRIK DE OUDE had nog minstens 2 broers, te weten:
      KLAAS DE OUDE
      JAN DE OUDE, geboren rond 1900, hij overleed op 7-7-1960 op zestigjarige leeftijd.
      verdere gegevens heb ik nog niet, ik moet daarvoor nog een keer naar Leeuwarden en hoop daar meer
      te vinden.

      Voor verdere informatie hou ik me aanbevolen.

      Harry Mulder