Re: Van der meulen

  • Hessel de Vries
    Message 1 of 2 , Feb 7, 2000
      Van: ehhoekse@... <ehhoekse@...>
      Aan: Friesland-genealogy@onelist.com <Friesland-genealogy@onelist.com>
      Datum: maandag 7 februari 2000 11:07
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Van der meulen

      >From: ehhoekse@...
      >
      >Hallo allemaal,
      >
      >Bedankt voor jullie enthousiaste reacties op mijn vraag over Tjipke Jans
      Westra.
      >Ik heb nog een vraag: in het antwoord van Hessel de Vries staat dat de zoon
      van Baukje Tjipkes Westra (Tjipke Ruurds Boonstra) trouwt met Hiltje Jans
      van der Meulen.

      Hiltje Jans van der Meulen is een dochter van Jan Wybrens van der Meulen
      en Wijtske Johannes Nieuwenhuis.

      vr. gr Hessel de Vries

      >Is dit misschien familie van Pieter Jans van der Meulen (hij trouwt op
      16-6-1877 Ooststellingwerf met Aafke Venhuizen), zijn dochter Ypkje van der
      Meulen (geb. 18-8-1882 Donkerbroek) trouwt 18-5-1905 Eenrum (Gr.) met Jan
      Westra (zoon van Tjipke Westra en Hilje Beukema, kleinzoon van Hendrik
      Tjipkes Westra en Hiltje Haitzes van der Veen).