RE: [Friesland-genealogy] Re: Moed(t)

  • r.varkevisser
    Message 1 of 6 , Oct 18, 2001
      Leo, Jaap

      op de rijksarchief-site wordt Jantje Egberts - Jentjen genoemd.

      Trouwregister Hervormde gemeente Oudehaske-Haskerhorne, 1790
      DTB nr: 356, 1697 - 1811
      Vermelding: Bevestiging huwelijk van 5 december 1790, Haskerhorne -
      Oudehaske
      Man: Beene Roelofs Moet, Oudehaske
      Vrouw: Jentjen Egberts de Wit, Oudehaske

      Dat zou goed aansluiten bij de Jente van Leo.

      Roelof