Johannes Smit

  • ahcrima@freeler.nl
    Message 1 of 1 , Oct 15, 2001
      Beste mede genealogen,

      Ik ben al een poosje op zoek naar het gezin van Johannes Smit en
      Johanna de Jong. Dit echtpaar huwde te Wolvega, Friesland, 23-7-1904
      waarna het vertrok naar Duitsland. Johannes, zoon van Jan Roelofs
      Smit en Mettje Alberts Vonk, overleed te Kempen, Duitsland, 21-5-1942
      als Johann Smit. Hij liet vrouw en acht kinderen na. Ik zou graag van
      deze kinderen informatie willen ontvangen, alsmede het overlijden van
      Johanna de Jong, dochter van Otte de Jong en Petronella Reen.
      Wie helpt mij verder met deze zoekactie? Of geeft raad hoe te zoeken
      in Duitsland?

      Met vriendelijke groet, Hilda H.