Re: [Friesland-genealogy] Re: Sytze Adams HOFSTRA

    Message 1 of 1 , Oct 5, 2001
      Beste Menno,

      Bedankt voor je opmerking; het oorspronkelijke bericht over Sytze Adams Hofstra kwam van mij. Helaas ben ik niet in de gelegenheid om archieven te bezoeken, maar mocht iemand toevallig eens in Leeuwarden (of Den Haag?) in de archieven duiken (en het zou niet teveel moeite zijn), dan zou ik het uiteraard zeer op prijs stellen als iemand eens naar die huwelijksbijlagen zou willen kijken.
      Het zou me (gezien de namen van hun kinderen) niet verbazen als de moeder van Sytze Adams Hofstra Sjoerdtje (of Sjoerdje of Sjuttje/Sjutje) zou blijken te heten.

      Groeten,
      Nynke.
      Datum: 28 april 1824 Akte nr. 6

      Menno van der Hauw