mijn intresse in friese Namen

  • Pieter Cramwinckel
    Message 1 of 1 , Oct 2, 2001
      Hierbij mijn voortselling:
      ik ben geinteresserd in (en doe onderzoek naar) de volgende Friese namen
      Van Arum (1500-1850), te Arum en Leeuwarden, Harlingen
      Beyma Beyum (1500) te Pinjum
      Sadelaer 1750 Leeuwarden
      mocht u gegevens hebben dan gaarne.
      Namen in het online bestand van Ryksarchief Friesland en in online stadarchief Leeuwarden zijn reeds mij bekend , eveneens de namen in de IGI van deze geslachten.
      m.v.g., kind regards, fr. Grüsse
      Pieter J. Cramwinckel
      homepages Cramwinckel genealogy http://www.geocities.com/pcramwinckel
      Krawinkel research in Kraejonwinkila Project http://perso.club-internet.fr/pjcdjc