Fw: [Friesland-genealogy] Lijst met achternamen

  • Anne Huisman
    Message 1 of 2 , Sep 25, 2001
      Harm en keimpe

      Ik heb een poging gewaagd om gegevens van de Bethlehem en Westra op te sturen naar jullie E-mailadres, maar het kwam niet in jullie persoonlijk e-mail adres. Als ik jullie emailadres krijg stuur ik het nogmaals op.

      Het is ook allemaal nieuw voor mij, ben sinds maandag bij de gebruikersgroep.

      Groet Anne

    • ken.veldhuis@lrcc.on.ca
      Message 2 of 2 , Sep 25, 2001
        Beste Anne,