Homepage geupdated Hoekstra en Libbenga

  • tjeabele
    Message 1 of 1 , Feb 3, 2000
      Hallo mede genealogen,

      Ik heb de Homepage ge�pdatet, d.w.z. de Hoekstra en de Libbenga stambomen zijn uitgebreid en tevens de kwartierstaten van Luitzen Tjeabele Hoekstra en van Lijkele Meints Libbenga.

      Verder kunt u op deze homepage een gedeelte van de geschiedenis van Katlijk vinden, overigens word daar nu een boek over geschreven door de werkgroep "oud Katlijk" van plaatselijk belang van Katlijk, waar in ik ook mee werk.

      Dus heeft u iets over Katlijk (verhalen, foto's, geografische kaarten, aanzichtkaarten of iets anders dan zou ik het graag willen weten.

      Mijn homepage kunt u vinden op:
      http://gezin.nl.fortunecity.com/donald/3/

      Mijn Email:
      PE1HJP@...

      De homepage van Katlijk kunt u vinden op:
      www.katlijk.nl

      Met vriendelijke groet,

      Tjeabele Hoekstra