schipslootschool wolvega

  • Appy de Vries
    Message 1 of 3 , Jul 27 1:55 AM
      Wie kan mij info geven over deze school??
      alles is welkom.
      veel groetjes
      Appy.....[geb.in wolvega].
    • L. Bijlsma

        Message 3 of 3 , Jul 28 2:37 AM
          Veel dank voor de link,
          mijn mem geb.1907 in wolvega,heeft op die school gezeten,
          is er misschien ook een boek of i.d.uit gegeven
          n.a.v. 100 jarig bestaan met klassefotos?
          Mijn Pake en Beppe hadden in Nijeholtwolde,
          een kruideniers winkel,
          Klaas van der Wal en Jeltje van der Molen,
          vlakbij  het  Klokhuis, liggen daar ook begraven!!
          hoop op reactie,
          Folle groetsjes
          Appy ut it Hearrenfean...

          Sent: Sunday, July 27, 2014 11:27 AM