BOEK (familie) - Makkinga e.o. - Friesland

  • Fokke de Jong
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2000
      Hallo lijstgenoten,

      In het verleden heb ik eens gekeken op een site met gegevens van de familie
      BOEK uit Zuidoost-Friesland. Wie weet het adres van deze site of heeft
      gegevens over deze familie?

      Met vriendelijke (genealogische) groet,

      Fokke de Jong - Hellevoetsluis - Nederland
      fdejong@...

      Onderzoek naar: De Jong - De Haan (Opsterland en Ooststellingwerf in
      Friesland), Giezen en Eitens (Roden en Peize in Drenthe)