Regeringsalmanak voor Nederlandsch-Indië

  • michldejong
    Message 1 of 3 , Jun 16, 2014

      Waarde lijstgenoten,

      wie van u beschikt over de DVD met de Regeringsalmanakken voor Nederlandsch-Indië, en is genegen mij de jaargangen 1937-1939 toe te zenden?

      Ik ben op zoek naar gegevens over een zekere 'Firma Kok' die in 1938 te Soerabaja gevestigd zou zijn. Over de aard van dit bedrijf is mij niets bekend, maar gezien de context zou het een schoonheidsinstituut o.i.d. kunnen zijn.

      Met vriendelijke groet, en bij voorbaat dank,

      Michèl de Jong

    • Douwe Stellinga
      Message 2 of 3 , Jun 16, 2014
        Dag Michèl,

        Daar zou ik je e-mail-adres voor moeten weten. Dan stuur ik ze toe.

        Met vriendelijke groet,

        Douwe Stellinga

        Message 3 of 3 , Jun 16, 2014

          Beste Douwe,

          hartelijk dank voor je snelle en bereidwillige reactie! Mijn e-mailadres is micheldejong84 (at) gmail.com

          Vriendelijke groet,

          Michèl