Klaas (Pieters) Kooistra

  • nancy_kienes
    Message 1 of 7 , May 30, 2014
      Klaas Kooistra hertrouwt na overlijden van zijn vrouw Hiltje (Wiebes) Bouma, in 1881 met Trijntje Zondervan.
      Klaas geboren 28-12-1853 te Tzum, Trijntje geboren  07-11-1856 Barrabeel. Het echtpaar krijgen nog 6 kinderen. Met 4 kinderen emigreren zij  in 1889 naar de USA en wonen in Michigan.
      Ik ben op zoek de de overlijdensdata van Klaas en Trijntje.
      Zijn er misschien leden die deze personen of hun familie in de stamboom hebben staan of dat ze mij een hint kunnen geven waar ik moet zoeken.
      Familysearch heb ik al helemaal afgestruind, maar geen overlijdensdata gevonden. Het kan zijn dat Klaas Clarence heet en Trijntje Tressa.
      groeten
      nienke zwart
      Message 2 of 7 , May 30, 2014

        Nienke,

        In 1910 woont Klaas met echtgenote Trijntje in Tallmadge, Ottawa, Michigan. Ze hebben twee kinderen Roy (31) en Peter (19).

        Klaas is overleden op 18 januari 1919 in Tallmadge, Ottawa County, Michigan.

        Volgens zijn death certificate was hij weduwnaar, dus Trijntje is vóór die datum overleden.

        Nog geen death cert gevonden.

        Met vriendelijke groet,

        Nynke van den Hooven

        Message 3 of 7 , May 30, 2014

          If you want a death certificate for Klaas Kooistra, you can contact the Ottawa County Clerk, Michigan at mi.Ottawa. org. There will be a charge.

          Jim Van Dyk

          James Y. Van Dyk
          5329 Silverstone Dr. NE
          Comstock Park
          Michigan, USA  49321

          Message 4 of 7 , May 31, 2014
            Nienke,

            Trijntje overleed 12 Augustus 1914 in Tallmadge, Ottawa County, Michigan:

             Ottawa :: Death Records, 1897-1920

            Klaas zien overledens akte:

             Ottawa :: Death Records, 1897-1920

             Beide in het begraafplaats te Lamont, Ottawa County, Michigan

            gr, John
          • nancy_kienes
            Message 5 of 7 , May 31, 2014
              Dank Nynke zover voor deze gegevens.
              groeten
              nienke zwart
            • frysk48
              Message 6 of 7 , Jun 1, 2014
                Nienke,

                I had supplied the information regarding the death date for Trijntje Kooistra-Zondervan.

                You can just open the links for the death certificates that I posted in my response to you yesterday. Then you can just print off a copy of the certificates if that is what you want to do. No need to order them from the County of Ottawa in America.

                greetings,

                John (from Michigan)
              • nancy_kienes
                Message 7 of 7 , Jun 2, 2014
                  John Thank you so much to sending me this.
                  many greetings
                  nienke zwart