Re: [Friesland-genealogy] archief zuid holland

  • R Verheul
    Message 1 of 5 , Sep 1, 2001
      Achief Rotterdam nog lang niet compleet maar mischien heb je hier iets aan >
      http://www.gensdata.nl/ <

      groetjes Rocus Verheul

      r.verheul1@...
      http://home.hetnet.nl/~r.verheul1/

      Message 2 of 5 , Sep 1, 2001
        Bedankt voor de tips die ik kreeg naar aanleiding van mijn vraag voor
        het archief van zuid holland.

        Alie Veenstra

        http://docs.yahoo.com/info/terms/