berichten

  • Gerhard Oostindie
    Message 1 of 9 , Aug 27 2:19 AM
      Hallo allemaal,
      Ik zou graag een ieder die mij de laatste maand een rechstreeks bericht
      heeft gestuurd willen vragen die aktie nog eens te herhalen omdat na
      thuiskomst van de vakantie mijn pc in een zomerkoorts is geschoten en ik
      alle prive berichten ben kwijtgeraakt!
      Natuurlijk wil ik alle aan mij gestelde vragen beantwoorden maar helaas ben
      ik de vragen kwijt
    • Karel van der Wal
      Message 2 of 9 , Sep 10, 2003
        hoi allemaal, het is weer eens zover met yahoo, ik krijg alweer enkele dagen geen berichten meer, alleen via de lijst kan ik ze lezen.ook nogeens je eigen antwoorden kun je dus niet zien of ze wel aankomen in de group. Ook vorig jaar had ik hier last van, ik moest toen van provider wijzigen ( zonnet.nl naar hotmail.com) Daar ik vermoed dat e.e.a. weer in opdracht gaat van Yahoo zal ik mij uit laten schrijven uit deze en de Drentse group en me niet opnieuw weer aanmelden. Ik heb het gehad met Yahoo. Wie mij wat wil vragen of heeft te melden: karelvdwal@... is de rechtstreekse mail. Tabe en groet(s)jes Karel�

      • Appy de Vries (hotmail)
        Message 3 of 9 , Sep 11, 2003
          Hallo allemaal;
          Kreeg vandaag zo nu en dan een
          mailtje binnen van 9-10- Sept; verder niets
          [hotmail] rechtstreekse mailtjes lopen goed!
          groetjes Appy.
          ben benieuwd hoe dit gaat.
        • Hans Robert Holdijk
          Message 4 of 9 , Sep 11, 2003
            Appy,

            Ik denk wat probleempjes bij hotmail !

            =====
            m.v.g. Hans R. Holdijk
            Moderator " Genealogie in Nederland "
            http://groups.yahoo.com/group/Genealogie_Nederland/
            Goede genealogische links en de Familienamen-database
            http://sitebuilder.yahoo.com
          • Appy de Vries (hotmail)
            Message 5 of 9 , May 10, 2004
              Mensen;
              bedankt voor de support, naar aanleiding
              van mijn misschien ,wel wat negatieve mening
              over de berichten!
              maar ik ben blij dat meer mensen dat ook zo
              ervaren!!
              tot de volgende vraag!!
              groetjes Appy.
              p.s. deze mailtjes waren ook privé, om de groep er
              niet mee te belasten.
            • bert hemrika
              Message 6 of 9 , Aug 31 1:23 PM
                Ligt Friesland stil of klopt er bij mij iets niet? Er komt (bijna ) niets binnen, terwijl er normaal veel binnenkomt van deze hoog gewaardeerde, zeer actieve groep. De laatste 3 dagen heb ik niets van de groep gezien. Een gevoel van verlatenheid en paniek slaat toe...

              • Sietze Elsinga
                Message 7 of 9 , Sep 1, 2006
                  Een herkenbaar probleem, waar ik ook last van had.

                  Mijn provider heeft een spam filter geinstalleerd die ernorme hoeveelheden
                  spam al tegen houdt op de server van de provider.

                  Toen ik wel erg weinig berichtjes door kreeg heb ik daar eens naar
                  geinformeerd.

                  Door de reclame bij de Yahoo groups bleken sommige berichten wel en andere
                  berichten niet te worden tegengehouden.

                  Na contact met de provider heeft deze de spam instellingen voor mijn
                  mailadres voor de betreffende yahoo groupen gewijzigd, waardoor het probleem
                  is opgelost.

                  Mogelijk hebben anderen ook iets aan deze suggestie ?

                  Met vriendelijke groeten,
                  Sietze Elsinga

                  sietze.elsinga@...
                  http://www.elsinga-s.nl/

                  Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

                  _____

                  Message 8 of 9 , Nov 26, 2008
                    Hallo allemaal.

                    We krijgen voor het eerst na 2 weken weer berichten binnen !!!

                    Nu maar afwachten of het zo blijft.

                    Nynke en Appy, bedankt voor jullie hulp.

                    Groeten Egbert en Geiske Zandberg

                  • J. Dijkstra
                    Message 9 of 9 , Nov 26, 2008
                      Lotgenoten KPN- ers,
                      Ook ik kreeg ineens weer een paar berichten.
                      Mijn spamfilter deelde in de malaise: daar kwamen
                      ze in terecht.Ook van slag? Las in een bericht over de
                      naam Moeder.In Friesland komt de naam Zuster voor.
                      Toevallig ook in verband met de naam Visser.
                      Met vr.gr.Jan Dijkstra