Auke Durks en Wytske Klaases

  • Rimy Wiltink
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2013
      Beste Appy

      Las net een bericht van je uit 2004 dat op deze groep geplaatst is, betreffende de achternaam van Auke Durks uit Langezwaag en Wytske Klaases uit Kortezwaag.
      Dit echtpaar heb ik met hun kinderen en nakomelingen in mijn genealogie. Zoon Klaas Aukes neemt in 1811 de achternaam Veltman aan.
      Heb je ook gegevens van de voorouders van deze Auke Durks en Wytske Klaases.

      Vriendelijke groeten
      Rimy Veltman