Re: [Friesland-genealogy] rinze tjoelker

  • johan zwart
    Message 1 of 6 , Sep 30, 2013
      heren, dank, vooral voor de kinderen, de kleinkinderen had ik al, nicola moet zijn nicolai, nogmaals mijn dank voor het meekijken, vr gr Johan

      Sent: Monday, September 30, 2013 7:41 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] rinze tjoelker

      Johan,

      Wat ik met moeite kan ontcijferen zijn waarschijnlijk de kinderen.

      Surhuisterveen
      D. de Wit-Tjoelker
      K. de Wit

      Surhuisterveen
      W. Nicola-Tjoelker
      M. Nicola

      Dit is een link van de advertentie (verschrikkelijke kwaliteit):

      Succes.
      Frans