RE: RE: Servet ring 1925

  • vandijkum
    Message 1 of 3 , Sep 27, 2013

      In Wijk bij Duurstede was wel een gymnastiekvereniging UDIE.

      ---In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, <friesland-genealogy@yahoogroups.com> wrote:

      G.V. Udie staat misschien voor gymnastiekvereniging U.D.I.E., Waar de afkorting UDIE voor staat weet ik niet. Er is in Naaldwijk wel een gymnastiekvereniging UDI (uitspanning door inspanning).

      ---In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, <friesland-genealogy@yahoogroups.com> wrote:

      Hallo leden,
      Ik heb hulp nodig met een raadsel. In de familie is een servet ring met de inscriptie:

      R.v.d.V.
      20.3.25.
      G.V. Udie.

      De eerste is Rinkje van der Veen, mijn tante. Nooit getrouwd. Geboren 3.6.01 Dus zij was 24 jaar toen zij de servet ring ontving. Nu de raadsel......wie/wat was G.V. Udie? Ik kan geen persoon vinden met die naam. Dus was het een vereeniging? Zij woonde in Franeker en was bij de geriformeerde kerk, ook deed zij aan gymnastik.

      Groeten uit een zonig Barrie Ontario
      Rinske van Brederode

      Sent from Yahoo! Mail on Android