Karel Poiesz, Sneek

  • terschellingpaal8
    Message 1 of 1 , Sep 25 10:35 AM

      Goedenavond Margaret, Anton en Sake,

      Allereerst heel vriendelijk dank voor de zeer snelle reacties van alle drie!!

      Helaas moet ik vertellen, dat deze Karel Poiesz niet tot mijn familie behoort.

      De tip van Margaret heb ik nagetrokken en zodoende is dit er uit gekomen.

      Jammer, het had voor mij anders mogen zijn, maar het is niet zo.

      Nogmaals dank alle drie.

      Vriendelijke groet,

      Wolter