Sghippersgilden

  • piet.boltjes
    Message 1 of 1 , Sep 21, 2013
      Beste groepsgenoten,

      Onlangs ben ik begonnen met het invoeren / invullen van gegevens m.b.t. de Noord Nederlandse Schippersgilden en aanverwante gilden.

      De werkzaamheden aan zeemansleed blijven ook doorgaan.

      Met vriendelijke groet,

      Piet Boltjes

      Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

      Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!