RE: [Friesland-genealogy] vermist persoon uit Bolsward

  • margreetpol
    Message 1 of 5 , Jun 30, 2013
      Hallo gerard,
      Heb even gekeken op de site van historische kranten (kranten.kb.nl). In de nederlandse staatscourant van 26-06-1868 wordt zijn overlijden in het buitenland vermeld. Kijk zelf maar even, ouders worden ook genoemd. Kan vanaf mijn tablet niet goed lezen wat er precies staat, maar volgens mij moet dit hem zijn!
      Mvg,
      Margreet pol

      Message 2 of 5 , Jun 30, 2013
        Hallo Margreet,

        Fantastisch, dit is hem inderdaad!
        Vandaar dat ik hem niet in Nederland kon vinden.
        Heel hartelijk dank.

        M.vr.gr.
        Gerard