vermist persoon uit Bolsward

  • Gerard de Jong
    Message 1 of 5 , Jun 30, 2013
      Beste mensen,

      Al jaren ben ik op zoek naar een familielid dat lijkt te zijn verdwenen.
      De persoon is geboren op 26 juni 1839 in Bolsward, Klaas Mobach, zoon van Gerardus Mobach en Goutje van der Werf.

      Kan iemand mij vertellen wat er met hem is gebeurd? een overlijden heb ik tot op heden niet kunnen vinden, evenmin een eventueel huwelijk.

      Heeft iemand een idee waar ik nog kan gaan zoeken?

      Alvast heel hartelijk dank.

      Gerard

    • Giel van der Wal
      Message 2 of 5 , Jun 30, 2013
        Utrecht?

        Op 30 juni 2013 11:08 schreef Gerard de Jong <dejonggerard@...> het
        volgende:

> [...]
        > tot op heden niet kunnen vinden, evenmin een eventueel huwelijk.
        >
        > Heeft iemand een idee waar ik nog kan gaan zoeken?

      • Gerard de Jong
        Message 3 of 5 , Jun 30, 2013
          Daar heb ik ook gezocht, daar zit wel familie (pottenbakkerij) maar deze Klaas niet gevonden.

          ________________________________
          Op 30 juni 2013 11:08 schreef Gerard de Jong <mailto:dejonggerard%40yahoo.com> het
          volgende:

        • margreetpol
          Message 4 of 5 , Jun 30, 2013
            Hallo gerard,
            Heb even gekeken op de site van historische kranten (kranten.kb.nl). In de nederlandse staatscourant van 26-06-1868 wordt zijn overlijden in het buitenland vermeld. Kijk zelf maar even, ouders worden ook genoemd. Kan vanaf mijn tablet niet goed lezen wat er precies staat, maar volgens mij moet dit hem zijn!
            Mvg,
            Margreet pol

            Message 5 of 5 , Jun 30, 2013
              Hallo Margreet,

              Fantastisch, dit is hem inderdaad!
              Vandaar dat ik hem niet in Nederland kon vinden.
              Heel hartelijk dank.

              M.vr.gr.
              Gerard