molen haskerhorne

  • Johan Zwart
    Message 1 of 1 , Jun 22, 2013
      Beste mensen,

      Ik wordt nu overstelpt met foto’s van de molen, waarvoor mijn hartelijke dank aan allen die dat gedaan hebben, heb inmiddels ook al wat trucjes van des of gene geleerd hoe zoiets in het vervolg wel te kunnen copieren, ook daarvoor mijn dank, ik wens u allen een prettig weekend verder toe, graag bereid tot een wederdienst! met vriendelijke groet Johan Zwart