hoppe

  • Bert Westra
    Message 1 of 3 , May 13, 2013
      Ik ben op zoek naar de voorouders van Catharina F Hoppe. Zij is geboren 31 juli 1924 te Leeuwarden en overleden in Alkmaar 14 april 2013. Zij is gehuwd met P(opke) Brouwer rond 1960. Ik wil graag weten of er een aansluiting is met één van mijn voorouders, Anna Catharina Hoppe (Leeuwarden 1887 - Zuidlaren 1967) gehuwd met Zacharias Albert Westra.

      Met vriendelijke groet,
      Bert Westra

    • gaele1913
      Message 2 of 3 , May 14, 2013
        Hoi Bert,

        zie:
        http://hcl-genealogie.pictura-dp.nl/index2.php?Itemid=2&option=com_genealogie&task=register_bron&tenant=hcl&id=644855&entiteit=akte&persoon_id=1052603

        Groetjes, Maikel

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Bert Westra <westrabert@...> wrote:

        > Ik ben op zoek naar de voorouders van Catharina F Hoppe. Zij is geboren 31 juli 1924 te Leeuwarden en overleden in Alkmaar 14 april 2013. Zij is gehuwd met P(opke) Brouwer rond 1960. Ik wil graag weten of er een aansluiting is met één van mijn voorouders, Anna Catharina Hoppe (Leeuwarden 1887 - Zuidlaren 1967) gehuwd met Zacharias Albert Westra.

> [...]
      • Bert Westra
        Message 3 of 3 , May 14, 2013
          Hallo Maikel,

          Bedankt, deze site had ik over het hoofd gezien. Helaas geen aansluiting.

          Gr,
          Bert