johannes wielinga en beistke van houten

  • Johan Zwart
    Message 1 of 2 , May 13 2:22 AM
      Beste medespeurders,
      Ik heb een vraag,

      De vader van iemand haar schoonmoeder is in de oorlog gevlucht naar Zwitserland
      het gezin is later in de oorlog gevolgd en hebben later na de oorlog in Frankrijk gewoond
      ze zijn eind jaren 50 terug gekomen

      Is er een manier om achter gegevens uit die tijd te komen

      Want wij zouden graag willen weten waarom, het is een groot mysterie waarom
      Enkele van hun kinderen staan ook niet ingeschreven op zijn naam maar op naam van een broer van haar moeder
      maar niemand weet waarom

      Ik het het over Johannes Wielinga geboren 24 04 1916 te Hardegarijp en Beitske van Houten 02 02 1917 te Leeuwarden

      Heeft u een idee waar ik zou kunnen zoeken

      Graag hoor ik van u, groetjes Johan Zwart

      Message 2 of 2 , May 13 2:43 AM
        Johan,

        Misschien allereerst de persoonskaarten van alle betrokken personen
        aanvragen bij het CBG?

        Met vriendelijke groet,

        Nynke van den Hooven.