Re: [Friesland-genealogy] mail niet terug.

  • Kees Dommisse
    Message 1 of 22 , Apr 28 11:11 AM
      Jammer, (niet geschoten is altijd mis).

      Kees

      -----Oorspronkelijk bericht-----
      From: h. wouwes
      Sent: Saturday, April 27, 2013 11:48 PM
      To: Friesland-genealogy
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] mail niet terug.

      Op mijn tablet zie ik meteen of er spam mail is maar daar zit tot nu toe
      nooit iets van Yahoo bij.

      Groet, Hinke.
      Op 27 apr. 2013 20:51 schreef "Kees Dommisse" <dommisse@...> het
      volgende:

      -----
      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2013.0.3272 / Virusdatabase: 3162/6280 - datum van uitgifte:
      04/28/13
    • h. wouwes
      Message 2 of 22 , Apr 28 3:31 PM
        Zo is het maar net Kees, in ieder geval bedankt voor het meedenken.

        Groet, Hinke
        Op 28 apr. 2013 20:14 schreef "Kees Dommisse" <dommisse@...> het
        volgende:

      • Hinke
        Message 3 of 22 , Apr 29 12:51 PM
          Prima Klaas, had ik je even verkeerd begrepen!!

          groet, Hinke.