Re: [Friesland-genealogy] mail niet terug.

  • Hinke
    Message 1 of 22 , Apr 27, 2013
      Sietze, ik weet het, ik krijg al jaren mijn mail niet terug, op zich
      geen probleem, hooguit af en toe lastig.

      groet, Hinke.
      http://www.bbww-archief.nl/

    • Hinke
      Message 2 of 22 , Apr 27, 2013
        Klaas, dat is inderdaad een mooi overzichtelijk verhaal. Als ik er aan
        denk zal ik mijn vriendin nog eens vragen wat zij van hem heeft, als
        uurwerkmaker staat hij (vast) in het boek en ze heeft naast onderzoek
        bij Tresoar ook veel gegevens uit het gemeentearchief gehaald en daar
        heb je soms toch weer andere bronnen.

        groet, Hinke.
        http://www.bbww-archief.nl/

      • Kees Dommisse
        Message 3 of 22 , Apr 27, 2013
          Hinke,

          Kijk eens in je spam of die mails daar soms terecht komen.

          Je zou niet de eerste zijn die sommige mails als spam aangeven en, doordat
          de afzender je eigen e-mailadres als afzendadres spooft, je jezelf in het
          spamfilter plaatst

          Kees Dommisse

> [...]

          > Met vriendelijke groeten,
          >
          > Sietze Elsinga
          >
          > Op 26 apr 2013, om 22:44 heeft Hinke het volgende geschreven:

          -----
          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2013.0.3272 / Virusdatabase: 3162/6277 - datum van uitgifte:
          04/27/13
        • klaaspera
          Message 4 of 22 , Apr 27, 2013
            Hinke,

            Dit verhaal is vermoedelijk weer gekopieerd van de volgende website:

            http://www.gemeentearchief.nl/text/nl/346/Sagen_-_Babeloele

            Mvg, Klaas

            --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Hinke <wouwes@...> wrote:

> [...]
            > uurwerkmaker staat hij (vast) in het boek en ze heeft naast onderzoek
            > bij Tresoar ook veel gegevens uit het gemeentearchief gehaald en daar

          • h. wouwes
            Message 5 of 22 , Apr 27, 2013
              Klaas, ik bedoelde het gemeentearchief in Joure:-)

              Groet, Hinke

            • h. wouwes
              Message 6 of 22 , Apr 27, 2013
                Op mijn tablet zie ik meteen of er spam mail is maar daar zit tot nu toe
                nooit iets van Yahoo bij.

                Groet, Hinke.
                Op 27 apr. 2013 20:51 schreef "Kees Dommisse" <dommisse@...> het
                volgende:

              • klaaspera
                Message 7 of 22 , Apr 28, 2013
                  Hinke,

                  Ik probeerde alleen maar aan te geven, op welke originele bron de website bij Genealogie Online vermoedelijk was gebaseerd. Dat was toevallig het gemeentearchief van Leeuwarden.

                  Met vriendelijke groeten,

                  Klaas Pera

                  --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "h. wouwes" <wouwes@...> wrote:

                  > Klaas, ik bedoelde het gemeentearchief in Joure:-)
                  >
                  > Groet, Hinke

                • Kees Dommisse
                  Message 8 of 22 , Apr 28, 2013
                    Jammer, (niet geschoten is altijd mis).

                    Kees

                    -----
                    Geen virus gevonden in dit bericht.
                    Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
                    Versie: 2013.0.3272 / Virusdatabase: 3162/6280 - datum van uitgifte:
                    04/28/13
                  • h. wouwes
                    Message 9 of 22 , Apr 28, 2013
                      Zo is het maar net Kees, in ieder geval bedankt voor het meedenken.

                      Groet, Hinke
                      Op 28 apr. 2013 20:14 schreef "Kees Dommisse" <dommisse@...> het
                      volgende:

                    • Hinke
                      Message 10 of 22 , Apr 29, 2013
                        Prima Klaas, had ik je even verkeerd begrepen!!

                        groet, Hinke.